КОРЕКЦІЙНО – РОЗВИВАЮЧЕ ЗАНЯТТЯ
«Сто ґудзиків»
Мета: навчальна: розширити знання учнів про ґудзики, сформулювати уяву про технологію пришивання ґудзиків, вчити учнів планувати свою роботу;
корекційно – розвиваюча: розвивати і коригувати уявлення учнів про навколишній світ, розширювати активний словник учнів, розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять;
корекційно – виховна: виховувати бережливе ставлення до одягу,мотивацію до навчання.
Обладнання: голки, ножиці, ґудзики різної форми і величини, нитки,прилад М.Монтесорі, лялька, одяг для ляльки.
Хід заняття:
1.Організація учнів до заняття:
- Діти, заняття почалось, сідайте всі на свої місця. Покладіть руки на парти і слухайте мене уважно.
2.Підготовча частина.
- Сьогодні ми будемо говорити про ґудзики. Давайте пригадаємо:
· Для чого застосовуються ґудзики у нашому одязі ?
· Які ґудзики бувають за призначенням ?
Ґудзики використовують для застібання і для оздоблення. Подивіться всі уважно один на одного – у кого ґудзики для застібання, а у кого для оздоблення.
· Які ще є види застібання одягу ?
Робота з приладом М. Монтесорі.
· Які бувають ґудзики ? (За розміром, формою, кольором, з наскрізними отворами: по 2 отвори, по 4; з вушками, на ніжці.)
· З яких матеріалів виготовляють ґудзики ? (Дерев’яні, пластмасові, скляні, металеві, обтягнені шкірою або тканиною)
Завдання на розвиток і корекцію уваги.
Зацікавлюючий момент:
- Діти, зараз переглянемо мультик і обговоримо його.
· Про кого мультик ?
· Що сталося з хлопчиком ?
· Хлопчик пришивав ґудзики всюди, чи правильно це ?
· Куди ви пришивали ґудзики на трудовому навчанні ?
3.Основна частина.
- Діти, давайте одягнемо ляльку. Але в нас проблема – відірвались ґудзики.
Повторення техніки безпеки.
Ø Що таке голка і для чого вона потрібна ? (Відповідь складається з допомогою вихователя: це пристосування, за допомогою якого шиють.)
Ø Затягання нитки в голку. (Голку тримаємо в лівій руці нитку в правій на відстані приблизно 20 сантиметрів від обличчя.)
Ø Пригадаємо як пришивати ґудзики.
Спочатку нитку всиляємо в голку, складаємо її вдвоє. Потім закріпляємо її на тканині 2 – 3 стібками, всиляємо ґудзик на голку і пришиваємо його 5 – 6 стібками. Виводимо голку на виворотну сторону, закріпляємо нитку і обрізаємо її. Ґудзик пришитий.
Перегляд інструкцій до практичної роботи.
Фізкультхвилинка:
A. Вихователь показує, діти повторюють за ним:
Сядьте прямо, покладіть руки на потилицю. Зробивши глибокий вдих, як можна міцніше притисніть голову до долонь.
Сидячи прямо, візьміться руками за сидіння стільця і підніміть плечі якомога вище.
B. Вправи для очей:
Обертання очима, намагаючись якомога більше побачити по сторонам (6 разів вліво,6 разів вправо)
Кліпання очима.
C. Зарядка для пальців:
Раз – два – три – чотири – п’ять –
Вийшли пальчики гулять.
Раз – два – три – чотири – п’ять –
Вже в будиночку сидять.
(По черзі розгинаємо пальці, починаючи з мізинця, потім так само згинаємо.)
o Підбір ґудзиків до одягу за розміром, формою і кольором.
o До кожного ґудзика потрібно підібрати нитку. Вона повинна підходити кольором та товщиною до ґудзика.
Індивідуальна робота з слабо встигаючими учнями та дітьми інвалідами.
· Підібрати ґудзики за розміром до шаблону.
· Посортувати ґудзики ( за розміром, формою і кольором).
· Розмалювати намальований ґудзик.
· Застібнути ґудзики («Сонечко»).
4.Заключний етап.
§ Підсумки виконаної роботи.
§ Огляд, оцінка виконаних робіт.
§ Приведення у порядок робочих місць.
§ Створення установки на відпочинок.
Немає коментарів:
Дописати коментар