суботу, 25 липня 2015 р.

Корекційно-розвивальне заняття «Сто ґудзиків»

 КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ
 «Сто ґудзиків»
Мета: навчальна: розширити знання учнів про ґудзики, сформулювати уяву про технологію пришивання ґудзиків, вчити учнів планувати свою роботу;
корекційно – розвиваюча: розвивати і коригувати уявлення учнів про навколишній світ, розширювати активний словник учнів, розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять;          
корекційно  виховна:  виховувати бережливе ставлення до одягу, мотивацію до навчання.   


Обладнання:   голки, ножиці, ґудзики різної форми і величини, нитки, прилад М.Монтесорі, лялька, одяг для ляльки.

Хід заняття:


1.Організація учнів до заняття:
 - Діти, заняття почалось, сідайте всі на свої місця. Покладіть руки на парти і слухайте мене уважно.

2.Підготовча частина.
 - Сьогодні ми будемо говорити про ґудзики. Давайте пригадаємо:
·        Для чого застосовуються ґудзики у нашому одязі ?
·        Які ґудзики бувають за призначенням ?
 Ґудзики використовують для застібання і для оздоблення. Подивіться всі уважно один на одного – у кого ґудзики   для застібання, а у кого для оздоблення.
·        Які ще є види застібання одягу ?

Робота з приладом М. Монтесорі.

·        Які бувають ґудзики ? (За розміром, формою, кольором, з наскрізними отворами: по 2 отвори, по 4; з вушками, на ніжці.)
·        З яких матеріалів виготовляють ґудзики ? (Дерев’яні, пластмасові, скляні, металеві, обтягнені шкірою або тканиною)



Завдання на розвиток і корекцію уваги.

Зацікавлюючий момент:
-         Діти, зараз переглянемо мультик і обговоримо його.

·  Про кого мультик ?
·  Що сталося з хлопчиком ?
·  Хлопчик пришивав ґудзики всюди, чи правильно це ?
·  Куди ви пришивали ґудзики на трудовому навчанні ?

3.Основна частина.
 - Діти, давайте одягнемо ляльку. Але в нас проблема – відірвались ґудзики.

Повторення техніки безпеки.

Ø Що таке голка і для чого вона потрібна ? (Відповідь складається з допомогою вихователя: це пристосування, за допомогою якого шиють.)
Ø Затягання нитки в голку. (Голку тримаємо в лівій руці нитку в правій на відстані приблизно 20 сантиметрів від обличчя.)
Ø Пригадаємо як пришивати ґудзики.
Спочатку нитку всиляємо в голку, складаємо її вдвоє. Потім закріпляємо її на тканині 2 – 3 стібками, всиляємо ґудзик на голку і пришиваємо його 5 – 6 стібками. Виводимо голку на виворотну сторону, закріпляємо нитку і обрізаємо її. Ґудзик пришитий.

Перегляд інструкцій до практичної роботи.

Фізкультхвилинка:
A.   Вихователь показує, діти повторюють за ним:
Сядьте прямо, покладіть руки на потилицю. Зробивши глибокий вдих, як можна міцніше притисніть голову до долонь.
Сидячи прямо, візьміться руками за сидіння стільця і підніміть плечі якомога вище.
B.   Вправи для очей:
Обертання очима, намагаючись якомога більше побачити по сторонам (6 разів вліво,6 разів вправо)
     Кліпання очима.
C.   Зарядка для пальців:
Раз – два – три – чотири – п’ять –
Вийшли пальчики гулять.
Раз – два – три – чотири – п’ять –
Вже в будиночку сидять.
(По черзі розгинаємо пальці, починаючи з мізинця, потім так само згинаємо.)

Практичне виконання дій, супроводжуване інструкцією.













o   Підбір ґудзиків до одягу за розміром, формою і кольором.
o   До кожного ґудзика потрібно підібрати нитку. Вона повинна підходити кольором та товщиною до ґудзика.
o   Пришивання ґудзиків.

Індивідуальна робота з слабо встигаючими учнями та дітьми інвалідами.
·        Підібрати ґудзики за розміром до шаблону.
·        Посортувати ґудзики ( за розміром, формою і кольором).
·        Розмалювати намальований ґудзик.
·        Застібнути ґудзики («Сонечко»).
4.Заключний етап.
§  Підсумки виконаної роботи.
§  Огляд, оцінка виконаних робіт.
§  Приведення у порядок робочих місць.
§  Створення установки на відпочинок.

-         Діти, заняття закінчене, ідіть на перерву.

Фотозвіт


Немає коментарів:

Дописати коментар